Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: reklamacje@exclusivedecoration.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Adriatyk Sp. z o.o. Hurtownia Abi Decoration ul. Jabłoniowa 45 D, 80-175 Gdańsk , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: reklamacje@exclusivedecoration.pl lub drogą pocztową na adres ul. Adriatyk Sp. z o.o. Hurtownia Abi Decoration Jabłoniowa 45/D, 80-175 Gdańsk .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Adriatyk Sp. z o.o. Hurtownia Abi Decoration ul. Jabłoniowa 45/D, 80-175 Gdańsk

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Proszę o zapoznanie się poniższymi zasadami odnośnie przyjęcia towaru od kuriera:

Towar wysyłany od Nas jest ubezpieczony i uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu np. pęknięta rama lustra,potłuczone dekoracje szklane i ceramiczne,wyłamana noga nie będą uznawane bez dołączonego protokołu szkody lub odpowiedniej adnotacji na liście przewozowym.Wszystkie nasze przesyłki są owinięte folią stretch i oklejone taśmą bezpieczeństwa z adnotacją by pamiętać o sprawdzeniu przesyłki w obecności kuriera.

W przypadku jej braku proszę ten fakt niezwłocznie zgłosić i koniecznie zawrzeć taką informację na liście przewozowym.

W momencie dostawy należy zwrócić uwagę czy przesyłka nie jest uszkodzona np.rozdarta taśma lub niedociągnięta folia stretch.

To bardzo ważne- jeżeli przesyłka jest w jakikolwiek sposób naruszona , proszę wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego, bądź na liście przewozowym ( adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie:rozdarcie/wgniecenie,ile ma cm),jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji!

Zachęcamy , aby przy odbieraniu przesyłki zawierającej szkło,wyroby z lustra,meble,ceramikę sprawdzić zawartość przesyłki przy kierowcy.Adnotacja o uszkodzeniach zawartości przesyłki musi się znaleźć w protokole,z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie ( wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie,ile ma cm ).

Jeżeli przewoźnik nie chce być przy otwarciu przesyłki proszę ten fakt odnotować na liście przewozowym.

Zawsze staramy się, aby przesyłka do Ciebie była odpowiednio zabezpieczona (cały proces pakowania jest nagrywany ) , jeśli jednak zdarzy się , że paczka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Prosimy byś wykonał jeśli to możliwe zdjęcia zniszczeń i dołączył do korespondencji reklamacyjnej.

Prosimy,by każdy odebrany towar został sprawdzony w dniu odbioru.

O ewentualnych uszkodzeniach zamówionego towaru wynikłych z transportu należy nas poinformować w dniu odbioru przesyłki-jest to warunek konieczny,by zgłosić uszkodzenia firmie transportowej.

Ponadto do reklamacji towaru,który dotarł do Państwa w opakowaniu nienaruszonym,ale po rozpakowaniu okazało się,że jest w jakiś sposób uszkodzony należy dołączyć zdjęcia uszkodzonego produktu na tle opakowania i listu przewozowego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl